محصولات بازالت

BASALTE PRODUCTS BASALTE PRODUCTS

@title
فیلتر بر اساس برند تمام برند ها محصولات اورویبو محصولات بازالت

محصولات هوشمند بازالت

همان‌گونه که زندگی امروز مردم دنیا بدون اینترنت قابل تصور نیست، در آینده‌ای نه‌چندان دور زندگی در خانه‌های معمولی به کمک تجهیزات خانه هوشمند هم به تاریخ می‌پیوندد. تصور کنید در اتاق خواب خانه خود در حال استراحت هستید. با گوشی تلفن همراه خود نگاهی به بخش‌های مختلف خانه می‌اندازید تا مطمئن شوید کودکتان در آرامش خوابیده است. از بسته بودن درها مطمئن می‌شوید. برق‌ها را خاموش می‌کنید. درجه سیستم سرمایش یا گرمایش خانه را تنظیم می‌کنید و پس از آن با خیال راحت به خواب می‌روید. چنین زندگی آسوده و مدرنی با تجهیزات هوشمندسازی Basalte ممکن می‌شود.

تجهیزات هوشمندسازی Basalte

با ما در نگاهی به تجهیزات هوشمندسازی Basalte همراه باشید.

هوشمندسازی ساختمان چیست؟

هوشمند سازی ساختمان به‌معنای بهره بردن از نوعی تکنولوژی است که امکان کنترل بخش‌های مختلف یک ساختمان را بدون حضور در آنها برای افراد فراهم می‌کند. در یک ساختمان هوشمند با مدد از یک صفحه کنترل، گوشی هوشمند یا تبلت می‌توانید ساختمان را زیر نظر بگیرید؛ گل‌ها را آب دهید؛ درها و پنجره‌ها را قفل کنید؛ در را به روی کودکان خود که از مدرسه بازگشته‌اند، باز کنید و حتی قهوه‌جوش و وسایل برقی دیگر را روشن یا خاموش کنید.

در یک خانه هوشمند بین بخش‌های مختلف یک خانه ارتباط بی‌سیم یا سیمی برقرار می‌شود و کنترل همه آنها با یک صفحه کنترل امکان‌پذیر می‌گردد.


محصولات هوشمند بازالت




تجهیزات هوشمندسازی Basalte و بخش های مختلف

با محصولات هوشمند بازالت بر بخش‌های مختلفی از یک ساختمان می‌توان نظارت کرد و آنها را هوشمند ساخت:

* امنیت ساختمان:

برقراری امنیت هر ساختمان مسکونی، اداری یا تجاری با تجهیزات هوشمندسازی Basalte آسان‌تر می‌شود. با به‌کارگیری دوربین‌های امنیتی در بخش‌های مختلف یک ساختمان و استفاده از حسگرهای حرکت، گاز و دود می‌توان امنیت هر ساختمانی را تامین کرد. همچنین برای برقراری امنیت سازه‌ها می‌توان سیستم امنیتی را تنظیم کرد تا در زمان ورود غیرمجاز و دستبرد زدن به شماره‌های خاصی پیامک بفرستد.

* روشنایی هوشمند:

یکی از معمول‌ترین کاربردهای هوشمندسازی ساختمان، کنترل روشنایی در خانه هوشمند است. اگر شما کنترل و نظارت بر یک ساختمان بزرگ را در دست دارید، تجهیزات هوشمندسازی Basalte مناسب شما است. با محصولات هوشمند بازالت شما به راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف ساختمان را چک کنید و برق‌های روشن‌مانده را خاموش کنید. البته شما برای این کار نیازی به سرکشی ساختمان ندارید. کافی است تصویر فضاهای مختلف ساختمان هوشمند را در گوشی تلفن خود یا صفحه کنترل بازالت ببینید.

محصولات هوشمند بازالت این امکان را به شما می‌دهند تا کنترل نورپردازی سازه را در دست بگیرید. شما می‌توانید نورها را کم و زیاد کنید و نورپردازی ویژه شام یا مهمانی را فعال کنید. حتی می‌توانید با دادن برنامه زمانی، روشنایی ساختمان تنظیم کنید تا برق‌ها در زمان خاصی روشن، و در زمانی دیگر خاموش شوند.

* سرمایش و گرمایش هوشمند:

محصولات هوشمند سازی Basalte تنظیم دمای محیط، و روشن و خاموش کردن سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان را هم در اختیار شما قرار می‌دهند. با این ویژگی شما می‌توانید پیش از ورود به خانه یا ویلایتان در روزهای سرد زمستان، سیستم گرمایش آن را فعال کنید. بدین ترتیب شما وارد خانه‌ای گرم می‌شوید و نگران سرما خوردن کودکان یا افراد سالمند نیستید. روشن و خاموش کردن سیستم سرمایشی هم قابلیت دیگر خانه‌های هوشمند است.

* پرده برقی هوشمند:

با تجهیزات هوشمندسازی Basalte نیازی نیست تا برای پایین و بالا بردن پرده‌ها، از جای خود حرکت کنید، یا حتی در خانه باشید. اپلیکیشن بازالتی که روی گوشی شما نصب شده، امکان بالا یا پائین کشیدن پرده خانه را در هر جایی که باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

* پریزهای برق هوشمند:

کاربرد پریزهای هوشمند بازالت بسیار زیاد و متنوع است. با استفاده از پریزهای هوشمند بازالت می‌توان روشنایی ساختمان را کنترل کرد، پرده‌ها را بالا و پائین کشید و سرمایش و گرمایش خانه را تنظیم کرد.

* آیفون هوشمند:

با صفحه کنترل بازالت که همانند یک تبلت است، می‌توانید ببینید چه کسی در می‌زند، در را باز کنید و با افراد پشت در گفت‌وگو کنید. البته این کار را می‌توانید با گوشی هوشمند خود هم انجام دهید.

* بخش‌های دیگر خانه‌های هوشمند:

بسیاری از بخش‌های دیگر یک ساختمان را هم می‌توان هوشمند کرد. سیستم صوتی و تصویری هوشمند یکی دیگر از امکاناتی است که یک خانه هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. استخر، سونا و جکوزی هوشمند کارکرد دیگر ابزارهای هوشمندسازی است. سیستم شبیه سازی حضور افراد در خانه هم امنیت خانه را بالاتر می‌برد و...

محصولات هوشمند بازالت

کمپانی بازالت شرکتی بلژیکی و فعال در زمینه تولید تجهیزات هوشمندسازی Basalte است. این شرکت از سال 2008 فعالیت خود را در حوزه هوشمندسازی ساختمان‌ها آغاز کرد. اکنون این شرکت در بیش از 60 کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات هوشمند بازالت را به مردم دنیا معرفی کرده است.

هوشمندسازی نویان انواع محصولات هوشمند بازالت را در اختیار شما قرار می دهد.

مطالعه بیشتر: لامپ هوشمند دیواری لایف اسمارت




برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید
Download Area Find store