محصولات اورویبو

امتیاز محصول 0

0

مشخصات فنی :

OrVibo Smart Switch

Geekrav Smart

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید

کلید لمسی orvibo

کلید هوشمند لمسی با طرح‌های متنوع به‌راحتی قابل نصب و جایگزینی با نمونه‌های کلاسیک بوده و کلید و پریز لاکچری  به شمار می رود.کلید لمسی orvibo از طریق گوشی همراه قابل کنترل است.کلید لمسی orvibo در انواع تک پل، دو پل، سه پل، دیمر، پرده و سناریو عرضه شده و امکان کنترل از راه دور و آسایش بیشتر را برای کاربران فراهم آورده است.

از امکانات کلید لمسی orvibo می‌توان به لینک شدن با کلیه تجهیزات از دستگیره درب هوشمند تا دیمرها و سنسورهای به کار رفته در این نوع ساختمان‌ها یاد کرد.

این بخش از تجهیزات اتوماسیون قادر است به‌راحتی کنترل کلید از طریق برنامه Homemate را برای ساکنین و مالکین ساختمان حتی بیرون از خانه فراهم نماید.هوشمند سازی خانه به کمک انواع کلیدهای لمسی قابل اجرا می باشد.

تعریف زمان‌بندی برای این کلیدهای لمسی بسیار آسان بوده و امکان روشن و خاموش کردن چراغ‌های روشنایی را در هنگام سفر نیز فراهم می‌کند. قابلیتی که در گمراه کردن ذهن سارقین و رفع خطر سرقت در نبود مالک بسیار موثر است.

کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo از ملزومات هوشمند الکترونیک با قابلیت پشتیبانی از پروتکل Zigbee است. نمونه‌های دیگر این محصول به اشکال دو پل و سه پل، سناریو، دیمرو پرده ارائه شده و مورد استقبال بالایی از طرف کاربران نیز قرار گرفته است.

این فناوری که از راه دور و از طریق گوشی هوشمند موبایل و تبلت نیز قابل کنترل است با دارا بودن سیستم زمان‌بندی و امکان لینک شدن با انواع تجهیزات هوشمند دیگر از قبیل سنسور، دستگیره درب و غیره از کاربردی‌ترین ملزومات هوشمند به‌شمار می‌آید.

در نوشتار پیش رو ضمن معرفی این نوع کلید هوشمند به گفتگو پیرامون ویژگی های آن می‌پردازیم.

هم‌چنین می‌خوانیم:

• کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo و کاربری هوشمندانه!

• برای مراقبت از ملزومات هوشمند کلید لمسی چه نکاتی را باید درنظر داشت؟

• از ویژگی‌های کلید های هوشمند لمسی تک پل Orvibo بیشتر بدانیم.

با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

هاب هوشمند orvibo از دیگر محصولات orvibo می باشد.

کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo

زندگی در خانه‌های هوشمند و نیز کار در ساختمان‌هایی با مزیت استفاده از این تجهیزات همواره بخشی از رویای بشر بوده و انسان‌های زیادی با آرزوی رسیدن به این فناوری دست به تحقیقات علمی زده‌اند.

امروزه و با فراهم آمدن چنین شرایطی این تجهیزات قابل نصب و استفاده در هر جا بوده و راحتی، زیبایی و ایمنی را برای کاربران خود به ارمغان آورده‌اند.

کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo نمونه‌ای از این محصولات است. قابلیت لینک شدن این نوع کلید لمسی هوشمند با دیگر تجهیزات نیز، آن را به وسیله‌ای مفید و کارآمد تبدیل کرده که در موارد زیادی قابل استفاده است.

اما این نوع کلید با وجود کدام ویژگی‌ها تا این حد مورد توجه قرار گرفته است؟

در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

با ما همراه بمانید.


کلید لمسی orvibo



7 ویژگی‌ کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo

• مقاوم در برابر گرما و حرارت بالا: ساخت این نوع کلید از متریال مهندسی شده با قابلیت بالا در برابر گرما، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در موقعیت‌های گوناگون و حتی در مجاورت حرارت تبدیل کرده است. مزیتی که در کلید و پریزهای نسل قبل با این درجه از کیفیت وجود نداشت و محدودیت‌هایی برای این تجهیزات رقم می‌زد.

• تحت شبکه و پروتکل ZIGBEE networking: این سری از محصولات با اتصال به شبکه و پیروی از پروتکل‌های مشخص از ایمنی و سهولت در کاربرد بهره‌مند بوده و از هر نقطه قابل کنترل هستند.

• امکان کنترل از راه دور توسط موبایل و تبلت ios و Android: از بزرگترین قابلیت‌های این نوع کلید لمسی که بسیاری از کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند، امکان کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند و تبلت است. مزیتی کاربران را از حضور اجباری در محل یا محدود کردن فعالیت و رفت و‌ آمد برای کنترل این بخش و سایر قسمت‌های قابل لینک با آن معاف می‌کند. به این ترتیب در هر نقطه می‌توانید از طریق اینترنت و به وسیله گوشی هوشمند موبایل یا تبلت خود نسبت به روشن و خاموشی و انجام تنظیمات کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo اقدام نمایید.

• کاربری به دو صورت تاچ دستی و کنترل از طریق موبایل: مزیت دوگانه استفاده دستی و نیز کنترل با موبایل این ملزومات را به راحت‌ترین تجهیزات الکتریکی تبدیل نموده است.

• حفظ سناریو های قبلی حتی هنگام خاموش بودن کلید: این نوع کلید لمسی دارای حافظه جهت نگهداری برنامه‌های داده شده بوده و سناریوهای قبلی را در آن حفظ می‌کند. به این ترتیب حتی پس از خاموشی این موارد را در خود محفوظ نگه داشته و در موارد بعد از آنها استفاده می‌کند.

• تغذیه از طریق جریان برق متناوب: کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo با برق متناوب تغذیه شده و از این نظر کاربردی آسان و ایمن دارد.

• پنل تاچ فوق حساس با نور پس زمینه: وجود بک لایت یا نور پس زمینه در این تجهیزات و حساسیت فوق‌العاده آنها نسبت به لمس دستی کاربرد آنها را آسان و راحت نموده است.

خرید کلید لمسی هوشمند orvibo

خرید کلید لمسی هوشمند orvibo همواره بخش مهمی از پروسه پیاده‌سازی آنها در ساختمان بوده و نقش مهم و عمده‌ای در رضایت کاربران ایفا می‌کند.

انتخاب نمونه مناسب از میان تنوع موجود و خرید کلید لمسی هوشمند orvibo، بدون شک نیازمند داشتن اطلاعات کافی در زمینه این محصولات و فواید کاربردی آنهاست.

هم‌چنین برندهای معتبر و فعال در این زمینه می‌توانند مرجع مطمئنی برای این کار بوده و مشتریان را به سمت محصولات برتر سوق دهند. برای افراد و موسساتی که قصد خرید کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo را دارند، توجه به مزیت‌های کاربردی در کنار شیوه به‌کارگیری بهینه این محصولات و تجهیزات خانه هوشمند نقش مفیدی در انتخاب نهایی داشته و نگاه کاربران را نسبت به نمونه‌های موجود تغییر می‌دهد.

مشاوره قبل از خرید کلید لمسی هوشمند orvibo: یک پیشنهاد مثبت!

پیشنهاد ما برای داشتن یک خرید موفق برای تهیه کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo، انجام مشاوره با کارشناس فروش قبل از قطعی کردن خرید است. بدون شک در این مشاوره اطلاعات موثق درباره این محصول و دیگر انواع کلید و پریز هوشمند و تجهیزات این فیلد کاری در اختیار شما قرار گرفته و تفاوت‌ بین نمونه‌های موجود و مزایای کاربردی هر یک روشن می‌شود.

علاوه بر این، مشاورین و مهندسین این تجهیزات بهترین راهنمای انتخاب بهینه آنها برای ساختمان‌هایی با شرایط گوناگون هستند و می‌توانند موارد مناسب برای هر پلان را در اختیار شما گذاشته و طراحی بهینه را در این مورد اجرا کنند. با انجام مشاوره پیش از خرید از مزیت اطلاعات به‌روز درباره این تجهیزات هوشمند بهره‌مند شده و با استفاده از این موارد خریدی بهتر را رقم می‌زنید.

قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo

کلیدهای لمسی هوشمند از پرکاربردترین تجهیزات این فیلد کاری بوده و با استقبال بالایی از طرف کاربران روبرو هستند. تنوع بالای محصولات تولیدی در این زمینه و قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo تعیین شده برای آنها را نیز می‌توان به همین شکل تفسیر نمود.

کلیه این نمونه ها از مزایای تعریف شده برای این محصولات برخوردار بوده و کاربرانی با سلیقه‌ها و الزامات کاربردی متنوع را به خوبی پوشش می‌دهند.

در مورد کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo تحت شبکه و پروتکل Zigbee دست به تولید محصولات متنوعی زده که در همه آنها امکان کنترل از راه دور توسط موبایل و تبلت وجود دارد. هم چنین مزایای کیفی و کاربردی دیگر نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، بدنه بادوام و محکم، امکان سناریو نویسی برای تغییر دیمر چراغ با موشن یا لایت سنسور هنگام تردد در اتاق و نیز تغذیه از جریان برق متناوب را دارا هستند.قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هم‌چنین کنترل از راه دور و امکان برنامه‌ریزی توسط نرم‌ افزارهای مشخص و نیز پنل تاچ‌های فوق حساس، نور پس زمینه و رنگ‌بندی این تجهیزات از دیگر مواردی هستند که در کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo نیز مانند دیگر نمونه‌ها اجرا می‌شوند.

در همه این موارد و نیز در مورد نکات فنی کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo موارد زیادی وجود دارد که بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند.

کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo و مراقبت های کاربردی

کلیدهای هوشمند از متریال مقاوم و با مشخصات کیفی بالا ساخته می‌شوند. هم‌چنین ابعاد این تجهیزات با مهندسی دقیق و مناسب برای بهترین کارایی طراحی شده و استفاده بهینه از آنها را ممکن می‌سازد.

با این وجود مراقبت‌ها و تدارک دما و رطوبت مناسب برای این تجهیزات به ماندگاری بهتر و کارایی مفید این تجهیزات کمک می‌کند.

در این محصولات دمای قابل تحمل برای حفظ بهتر محصول بین 20 تا 60 درجه سانتی‌گراد مشخص شده است. هم‌چنین رطوبت محیط تا حداکثر 80 درصد برای این ملزومات و تجهیزات هوشمند قابل تحمل بوده و به آنها آسیب وارد نمی‌کند.

و در پایان...، محصولات هوشمند را در سایت Orvibo ملاحظه کنید!

تجهیزات هوشمند الکترونیکی و الکتریکی بخش مهمی از پروسه مدرن‌سازی ساختمان‌های امروزی را تشکیل می‌دهند. چه در منازل و چه در ساختمان‌های اداری، تجاری و دیگر موقعیت‌ها استفاده از این ملزومات می‌تواند شرایط متفاوت و بهتری را برای کاربران ایجاد کرده و استفاده از این تمهیدات را آسان‌تر نماید.

برای کاربرانی که مایل به خرید کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo هستند، امکان مشاهده همه این محصولات و ویژگی‌های کیفیت و کاربرد آنها در سایت Orvibo فراهم آمده است.

کلیه موارد از مشخصات محصول تا شرایط نگهداری و کاربری بهینه این تولیدات را نیز می‌توان به‌طور جامع در این سایت مشاهده نمود.

در مورد قیمت و چگونگی خرید این تجهیزات نیز امکان مشاوره با کارشناسان مجموعه وجود داشته و مشتریان می‌توانند پیش از قطعی کردن ثبت سفارش خود از شرایط و ویژگی‌های این محصولات کسب اطلاع نمایند.

با کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo به روز باشید و از روز و شب خود لذت ببرید!

کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo

تنوع در محصولات هوشمند این روزها امکان استفاده بالا و متنوع از این محصولات را در شرایط گوناگون برای کاربران فراهم آورده است. فرصتی برای استفاده بهینه از این تجهیزات که همزمان کاربران را از امکان کنترل ار راه دور و دادن برنامه زمانی به این تجهیزات بهره‌مند می‌کند.

قابلیت زمان بندی و لینک شدن، نه‌تنها کاربرد آسان این نوع کلید و پریز را فراهم می‌کند، بلکه همراه با قابلیت کنترل از راه دور مجموعه مفید و هوشمندی را ترتیب می‌دهد که راحتی و آسایش بیشتر برای کاربران را نیز رقم می‌زند.

دیمر یا تنظیم کننده نیز بخش دیگری است که قابلیت اجرای سناریوهای مختلف تحت پروتکل‌ مشخص شده را برای کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توان شرایط متنوعی را برای اجرای برنامه بر روی کلید لمسی هوشمند با تنظیمات دلخواه متصور شد.

مطالعه بیشتر: دیمر هوشمند اورویبو

کلید لمسی orvibo و ویژگی های آن

کلید لمسی orvibo یکی از تجهیزات هوشمند برای انواع ساختمان است. کلید لمسی orvibo مزایای زیادی دارد. با استفاده از آن می توانید زمان های مشخصی را برای خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی معین کنید. به این شکل کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo در زمان مشخص روشن می شود و نیازی به کنترل شما نیست. به طور کلی کلید لمسی orvibo به گوشی هوشمند هم وصل می شود. با اتصال کلید لمسی orvibo می توانید از راه دور سیستم روشنایی را کنترل کنید. در صورتی که تجهیزات هوشمند دیگری داشته باشید، امکان اتصال کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo با آن ها وجود دارد. این یکپارچه سازی کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo کنترل آن را راحت تر می کند. طرح و شکل های کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo بسیار متنوع است. از همین رو می توانید کلید ها را با دیگر اجزا و دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ کنید. در بسیاری از مدل های کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo سنسور های حرکتی وجود دارد. به محض اینکه وارد خانه یا ساختمان شوید، کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo فضا را روشن می کند. صفحه لمسی کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo بسیار حساس است. بسیار از انواع کلید لمسی orvibo ویژگی ضد خشی هم دارند. از همین رو کلید لمسی orvibo سال ها سالم و بدون آسیب باقی می ماند. یکی از ویژگی هایی که در زمان خرید کلید لمسی هوشمند orvibo با آن رو به رو می شوید، ضد آب بودن آن است. به این شکل با خرید کلید لمسی هوشمند orvibo نگران رطوبت و خیس شدن صفحه کلید نخواهید بود. در زمان خرید کلید لمسی هوشمند orvibo طراحی های آن ها را با دقت بررسی کنید. در طراحی های کلید لمسی orvibo چراغ های ال ای دی وجود دارد. این چراغ های کلید لمسی orvibo در تاریکی شب روشن می شوند. 

ساختمانی مدرن با کلید لمسی orvibo

کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo یکی از کاربردی ترین محصولات این شرکت است. شما می توانید کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo را در بخش های مختلف ساختمان نصب کنید. سالن پذیرایی، اتاق خواب ها و آشپزخانه با استفاده از یک کلید هوشمند لمسی تک پل Orvibo زیبایی و کاربرد منحصر به فردی پیدا می کنند. بیشتر طراحان ساختمان مدرن به هوشمند سازی ساختمان با خرید کلید لمسی هوشمند orvibo فکر می کنند. خرید کلید لمسی هوشمند orvibo ارزش ساختمان شما را چند برابر می کند. خصوصا اگر قصد فروش ساختمان را داشته باشید، خرید کلید لمسی هوشمند orvibo یک اقدام هوشمندانه است. در زمان خرید کلید لمسی هوشمند orvibo جنس بدنه و ویژگی های کیفی کلید را بررسی کنید. همه این فاکتور ها در خرید کلید لمسی هوشمند orvibo سبب می شوند تا یک ساختمان شیک و مدرن ترتیب دهید. قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo در هر کیفیت و امکاناتی متفاوت است.

قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo و عوامل موثر

قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ کلید های لمسی از اجزای اصلی یک ساختمان هوشمند هستند. شرکت های تولید کننده سیستم های هوشمند محصولات متنوعی را در این راستا تولید می کنند. دیمر ها و صفحه کلید های هوشمند از طریق گوشی همراه و از راه دور کنترل می شوند. هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برای اینکه با این محصولات هوشمند بیشتر آشنا شوید، در ادامه درباره ویژگی های کلید لمسی اورویبو، تجهیز ساختمان مدرن با این کلید ها، قیمت کلید لمسی هوشمند و کلید لمسی دیمر هوشمند orvibo صحبت می کنیم.

قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo به چه عواملی بستگی دارد؟ به طور کلی همه کلید ها به صورت یک یا دو پل تولید می شوند. در زمان خرید کلید لمسی هوشمند orvibo با کلید های یک، دو و سه پل رو به رو می شوید. هر یک از این کلید ها با تعداد پل مختلف بر قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo اثر می گذارند. فرمان صوتی یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که بر قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo اثر می گذارد. در زمان بررسی قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo امکان ارتباط کلید لمسی با دیگر دستگاه های هوشمند را در نظر بگیرید. علاوه بر همه ویژگی های این صفحه کلید، برای نصب کلید لمسی دیمر هوشمند یا صفحه کلید باید از نیروی کار کمک بگیرید. هزینه نیروی کار می تواند بخشی از قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo را در بر گیرد. امکان برنامه ریزی صفحه کلید برای روشن یا خاموش شدن در زمان مشخص نکته مهم دیگری است که در ویژگی ها و قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo اثر می گذارد. برای پرداخت قیمت کلید لمسی هوشمند orvibo حتما مدل های مختلف این محصول را با دقت بررسی کنید.

کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo و کاربرد آن

کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo برای تنظیم روشنایی در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بندی کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo نسبتا متنوع است. شما می توانید رنگ و طرح کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo را با دیگر اجزا و دکور داخل ساختمان هماهنگ کنید. در طول شبانه روز و با شدت نور طبیعی مختلف، به یک کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo به شما امکانی می دهد تا نور داخل ساختمان را کم یا زیاد کنید. کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. در واقع با کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo می توانید بر عمر سیستم روشنایی اضافه کنید. از مهم ترین مزایای کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo باید به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کنیم. هر چقدر نور توسط کلید لمسی دیمر هوشمند Orvibo کم تر شود، هزینه روشنایی هم کاهش پیدا می کند.

برای آشنایی با استیکر هوشمند سناریو orvibo به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

Download Area Find store