محصولات اورویبو

موتور پرده هوشمند

امروزه با بهره جستن از موتور های برقی پرده دیگر نیاز به باز کردن دستی پرده نمی باشد. این موتور برقی به ریل اتوماتیک پرده متصل شده و این ریل با دستور کاربر باز و بسته می شود. موتور پرده Orvibo بخشی از خانه هوشمند است که قابلیت برنامه ریزی روزانه برای کاربر را فراهم میکند. داخل این موتور رله وای فای وجود دارد که بدین وسیله قابلیت هدایت موتور توسط امواج وای فای فراهم می نماید. این نوع از موتور نیازی به رله چند منظوره ندارد و قابلیت کنترل توسط دستیار صوتی را نیز دارا می باشد.

امتیاز محصول 0

0

مشخصات فنی :

مدل :

W40CZ

برند :

ORVIBO

نوع :

ریل دار

نحوه عملکرد :

کنار رو بالا رو

ظرفیت وزن (kg) :

4m:50kg / 6m:40kg / 8m:30kg

میزان گردش (rpm) :

1Nm 80rpm

ارتباطات :

Zigbee 2.4G

فرکانس وایرلس (MHz) :

433.92MHz

ولتاژ (v) :

AC100-240V

توان مصرفی (W) :

72W

ابعاد کلی طول*عرض*ارتفاع (mm) :

293*78*45(L*W*H)

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید

موتور پرده برقي

موتور پرده

در این مطلب با موتور پرده برقي ، موتور پرده برقی کنار و بالا رو ،قیمت موتور پرده برقی و پرده برقی کنارور هوشمند آشنا می شویم.

با گسترش فناوری‌ها و ورود به عصر الکترونیک و دیجیتال، شرکت‌ها، برندها و نشان‌های تجاری کوشیده‌اند تا در خصوص معرفی، عرضه و تولید محصولات متنوع خود، انواع مختلف فناوری‌های مدرن را به کار بگیرند. ضمن اینکه استفاده هر چه بیشتر از الکترونیک در کالاهای گوناگون، این فرصت را به تولید کنندگان می‌دهد تا علاوه بر کسب رضایت مشتریان فعلی خود، افراد جدیدی را نیز به عنوان مشتریان بالقوه خود جذب کرده و وفاداری آن‌ها را به استفاده از محصولات خود در اختیار بگیرند.تجهیزات خانه هوشمند انواع مختلفی دارد و این موضوع در تمامی محصولات صنایع مختلف وجود دارد. از خودرو گرفته تا لوازم منزل و پوشاک و مواد غذایی. یکی از حوزه‌های مهمی که این روزها دنیای فناوری و دیجیتال در آن غوغا می‌کند، لوازم منزل است.موتور پرده برقی کنار و بالا رو از جمله این محصولات پرکاربرد هستند.موتور پرده برقي از نمونه این محصولات است.پرده برقی کنارور هوشمند انواع مختلف با کاربردهای متنوع است که شما می توانید بهترین پرده برقی کنارور هوشمند را با شناسایی ویژگی های پرده برقی کنارور هوشمند بهتر انتخاب کنید.


مطالبی که در این جا به آن ها می پردازیم:

  • قیمت موتور پرده برقی
  • موتور پرده برقی
  • موتور پرده
  • انواع موتور پرده برقی
  • پرده برقی کنارور هوشمند
  • موتور پرده برقی کناررو


موتور پرده برقی

موتور پرده برقي به ویژه برای لوازم برقی و الکتریکی، با شدت بیشتری دنبال می‌شود. زیرا افراد و خریداران تمایل دارند تا با پرداخت مبلغ مناسب و مقرون به صرفه ای، کالایی را در اختیار بگیرند که علاوه بر سهولت در استفاده، کارایی و کیفیت بالایی داشته و به نوعی در استفاده از آن، چندان به خود زحمت ندهند. به عنوان مثال، یکی از این محصولات، پرده برقی هوشمند است که این روزها جای خود را به نمونه‌های سنتی داده است. در ادامه، با پرده برقی هوشمند و موتور پرده برقي بیشتر آشنا شده، ضمن اینکه به نوع عملکرد و مزایای آن و انواع موتور پرده برقی، اشاره خواهیم کرد.

انواع موتور پرده برقی

این روزها همه دوست دارند تا در یک خانه تمام دیجیتال زندگی کرده و برای کنترل اسباب، لوازم و بخش‌های مختلف منزل خود، دست به ریموت باشند. انواع موتور پرده برقی و پرده هم یکی از بخش‌هایی است که مدام باید کنار رفته، جمع شود و مجدداً به جای خود بازگردد. موتور پرده برقی کنار و بالا رو این قابلیت را به پرده می دهد.اینجا است که پرده برقی هوشمند و موتور پرده برقي، به عنوان یکی از اکسسوری‌های جذاب، عملکرد مثبت و راحت خود را نشان می‌دهد. البته اشاره به این نکته الزامی است که پرده برقی هوشمند، در واقع با اضافه کردن یک موتور پرده برقی کناررو و موتور پرده برقی کنار و بالا رو به مجموعه پرده‌های منزل به دست می‌آید.انواع موتور پرده برقی و کاربردهای انواع موتور پرده برقی در این جا توضیح داده می شود.

این وسیله در ادامه، با موتور پرده برقی کنار و بالا رو قابل کنترل و برنامه ریزی خواهد بود. به عنوان مثال، می‌توان پرده هوشمند برقی را با موتور پرده برقی کنار و بالا رو  برنامه ریزی کرد که در زمان طلوع آفتاب به صورت اتوماتیک و سر یک زمان معین، باز شده و به کمک موتور پرده برقی کنار و بالا رو در زمان غروب هم به صورت اتوماتیک بسته شود.

البته برنامه‌های مختلف دیگری نیز برای پرده‌های برقی هوشمند قابل برنامه ریزی و انجام است. تمامی این عملکردها در انواع موتور پرده برقی، به وسیله یک نرم افزاری که بر روی ساعت یا گوشی تلفن همراه هوشمند نصب شده، قابل انجام بوده و فقط کافی است که دکمه‌های مربوطه موتور پرده برقی کنار و بالا رو را لمس کنید تا پرده‌ها باز یا بسته شوند.موتور پرده برقي انواع مختلفی دارد و در این جا به موتور پرده برقي می پردازیم.

پرده برقی کنارور هوشمند

پرده برقی کنارور هوشمند، از تنوع مناسبی هم برخوردار هستند. در بازار می‌توان انواع پرده‌های کرکره‌ای بالا رو،انواع موتور پرده برقی، پرده‌های سایبان، پرده‌های از کنار جمع شو و موتور پرده برقي را تهیه و خریداری کرد. البته در هنگام خرید باید به وزن پرده‌ها نیز توجه کرده و ریل متناسب با آن، تهیه و خریداری شود؛ زیرا در پرده‌های برقی هوشمند، به چای چوب پرده، ریل قرار دارد. سپس در داخل این ریل ها، تسمه‌هایی تعبیه می‌شود که با متصل ساختن آن‌ها به موتور پرده برقي، پرده به حرکت درآمده و می‌توان متناسب با آن، باز و بسته شدن آن را از طریق نرم افزار کنترل کرد.

برای کنترل موتورهای پرده برقی هوشمند، سنسورهایی در عقب و جلوی ریل پرده برقی کنارور هوشمند قرار دارد تا ابتدا و انتهای آن را تشخیص دهد. شایان توجه است که پرده برقی، همان پرده برقی هوشمند نیست، اما نمونه پرده برقی کنارور هوشمند را می‌توان به گونه هوشمند تغییر داد و با استفاده از ریموت و نرم افزار گوشی تلفن هوشمند، آن را کنترل و برنامه ریزی کرد.موتور پرده برقي کاربرد زیادی دارد که در این جا به آن اشاره شد.

موتور پرده برقی کناررو

با اضافه شدن الکترونیک و موارد دیجیتیال، مزایای پرده برقی هوشمند نیز قابل توجه خواهد بود. به طور حتم موتور پرده برقي، با انواع دستی تفاوت داشته و در ادامه به مهمترین مزایای موتور پرده برقی کناررو اشاره می‌کنیم:

- امکان کنترل پرده‌های برقی هوشمند از طریق مانیتورهای لمسی، تبلت و یا گوشی‌های تلفن هوشمند اعم از اندروید و iOS، تلفن کنترل، فرمان تلفنی و ریموت کنترل دستگاه علاوه بر ریموت مستقل پرده‌های برقی هوشمند

- قابلیت کنترل موتور پرده برقی کنار و بالا رو در بخش‌های مختلف منزل، با توجه به ساعات مختلف شبانه روز، طلوع و غروب خورشید و میزان نور در شب و روز

- امکان بستن تمامی پرده‌های برقی هوشمند یا برخی از آن‌ها در هنگام خروج از منزل

- قابلیت تنظیم ساعت باز شدن پرده‌ها در هنگام صبح با موتور پرده برقی کناررو

- ایجاد راحتی و آسایش و عدم نیاز به لمس پرده‌ها برای باز یا بسته کردن آن‌ها با موتور پرده برقی کناررو. بنابراین، مالک می‌تواند در حالی که بر روی کاناپه نشسته، به تماشای تلویزیون بپردازد، با مهمان‌ها و اعضای خانواده خود به کمک موتور پرده برقی کناررو صحبت کرده و در صورت لزوم، با استفاده از ریموت، پرده را باز و یا بسته کند.

- پرده‌های برقی هوشمند با موتور پرده برقی کناررو سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند. بدین صورت که با تنظیم موتور پرده برقي با نور خورشید، میزان رسیدن نور به داخل خانه و ایجاد روشنایی لازم و کافی را تعیین کرده و با این کار، دیگر به روشن کردن لامپ نیازی نخواهید داشت. مضاف بر اینکه، پرده‌های برقی هوشمند نسبت به گرما حساس بوده و در فصول گرم سال و با افزایش دما، به صورت خودکار بسته شده تا نور خورشید باعث بالا رفتن حرارت خانه نشود. بنابراین موتور پرده برقي، برای خنک سازی داخل منزل، موتور پرده برقی کنار و بالا رو به انرژی کمتری نیاز خواهد بود.موتور پرده برقی کناررو مزایای زیادی دارد که در این جا به چند نمونه از مزایای موتور پرده برقی کناررو اشاره شد.

- حفظ امنیت، از دیگر مزایای پرده برقی و موتور پرده برقی کناررو هوشمند است. این روزها که سرقت از منازل افزایش یافته، یکی از نگرانی‌های افراد، رفتن به مسافرت و خالی گذاشتن خانه است موتور پرده برقی کناررو مناسب است. اما با استفاده از پرده‌های برقی هوشمند، می‌توان در ساعاتی خاص و در حالی که در منزل حضور نداریم، پرده برقی کنارور هوشمند را باز و بسته کرد تا تصور شود افراد در منزل هستند و امکان سرقت از منزل، کاهش یابد.موتور پرده برقی کناررو 

- در انتخاب نوع پرده برقی هوشمند، محدودیتی وجود نداشته و می‌توان آن‌ها را باتوجه به نوع دکوراسیون منزل و رنگ و چیدمان لوازم و موتور پرده برقی کنار و بالا رو، تهیه و خریداری کرد. مضاف بر اینکه، پرده برقی کنارور هوشمند باعث شکیل شدن منزل و بالا رفتن قیمت خانه خواهد شد.موتور پرده برقی کنار و بالا رو پر اهمیت است و باید موتور پرده برقی کنار و بالا رو با دقت انتخاب شود.

قیمت موتور پرده برقی

قیمت موتور پرده برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا سعی کردیم شما را با موتور پرده برقی آشنا کنیم که بهتر بتوانید انتخاب کنید.قیمت موتور پرده برقی در نمونه های مختلف آن متفاوت است.برای اطلاع از قیمت موتور پرده برقی با هوشمندسازی نویان تماس بگیرید.قیمت موتور پرده برقی بستگی به کیفیت،برند،نوع و ساخت آن دارد.لیست قیمت موتور پرده برقی را می توانید از کارشناسان ما بگیرید.

پرده برقی کنارور هوشمند

پرده برقی هوشمند، یکی از امکانات برای  هوشمند سازی آپارتمان است و پرده برقی کنارور هوشمند علاوه بر ایجاد راحتی و آسایش، سبب کاهش هزینه و مصرف انرژی می‌شود. ضمن اینکه وجود تنوع، حفظ امنیت و قابلیت برنامه ریزی، پرده برقی هوشمند را به یکی از نمونه‌های پرطرفداری تبدیل کرده که این روزها پرده برقی کنارور هوشمند نیز طرفداران خاص خود را هم دارد. ایجاد یک فضای شکیل در هماهنگی با سایر بخش‌ها و لوازم منزل، از دیگر مزایا و کاربری‌های پرده هوشمند برقی محسوب می‌شود.در این مطلب با انواع موتور پرده برقی آشنا شدید و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع موتور پرده برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید و با انواع موتور پرده برقی بیشتر آشنا شوید.قیمت موتور پرده برقی را از کارشناسان ما جویا شوید.


کاربرد و مزیت های انواع موتور پرده برقی

موتور پرده برقی کنار و بالا رو چه مزایایی دارد؟ موتور پرده برقی کنار و بالا رو دو مدل از محبوب ترین سیستم های پرده هوشمند هستند. آن ها با دیگر دستگاه های هوشمند منطبق می شوند تا راحت تر آن ها را تنظیم کنید. این پرده ها به صورت خودکار و با تنظیماتی که شما فعال می کنید جا به جا می شوند. پرده هوشمند در جهت بالا/پایین و چپ/راست حرکت می کند. انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شما بستگی دارد. برای اینکه با موتور پرده برقی کنار و بالا رو بیشتر آشنا شوید، در ادامه درباره مزایا، انواع و قیمت موتور پرده برقی صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از موتور پرده

وقتی یک خانه جدید می سازید یا خانه فعلی را بازسازی می کنید، استفاده از سیستم های هوشمندی مثل موتور پرده برقی یک فکر هوشمندانه است. انواع موتور پرده برقی با مزایای زیادی تولید می شوند. در کنار پرده برقی کناررو هوشمند از دستگاه های هوشمند گرمایشی و سرمایشی هم استفاده می شود. این دستگاه ها به انرژی قابل توجهی نیاز دارند و این انرژی هزینه بر است. برای اینکه در این هزینه ها صرفه جویی کنید به محصولاتی مثل پرده برقی کناررو هوشمند نیاز دارید. با استفاده از امکان یکپارچه سازی موتور پرده با سیستم سرمایشی/گرمایشی می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. شما می توانید برنامه ای تعریف کنید تا به محض روشن شدن سیستم هوشمند انرژی، موتور پرده برقی آن را باز کند. گرچه پرده برقی کناررو هوشمند کار پرده های سنتی را انجام می دهد ولی عملکرد و نحوه استفاده از موتور پرده برقی با دیگر پرده های معمولی متفاوت است. در ادامه درباره مزایای موتور پرده بیشتر صحبت می کنیم.

راحتی در استفاده از انواع موتور پرده برقی

یکی از مهم ترین مزایای موتور پرده برقی کناررو استفاده راحت از آن است. با موتور پرده نیازی به صرف زمان و انرژی برای کنار زدن یا باز کردن پرده نیست. شما می توانید موتور پرده برقی کنار و بالا رو را طوری تنظیم کنید که در ساعات مشخصی از شبانه روز حرکت کنند. این کار تکراری در طول روز به صورت خودکار و توسط موتور پرده انجام می شود. برای اینکه موتور پرده برقی کنار و بالا رو را کنترل کنید به ریموت یا دستگاه هوشمند نیاز دارید.

تضمین ایمنی کودکان و حیوانات خانگی با موتور پرده برقی کنار و بالا رو

اگر کودک یا حیوان خانگی در منزل دارید، احتمالا یکی از دغدغه های شما امنیت آن هاست. لوازم جانبی موتور پرده برقی کناررو هیچ آسیبی به بچه ها یا حیوانات نمی رسانند. موتور پرده برقی یکی از قابل اعتماد ترین دستگاه های هوشمند برای ساختمان شما هستند. شما می توانید موتور پرده برقی را در هر اتاق یا سالنی نصب کنید.

بهره وری بهتر از انرژی با موتور پرده برقی کناررو

با استفاده از موتور پرده برقی کنار و بالا رو می توانید ورود نور به ساختمان و عایق بندی آن را تنظیم کنید. با باز کردن موتور پرده برقی کنار و بالا رو می توانید از نور خورشید و گرمای مطبوع آن بهتر استفاده کنید. در روز های آفتابی می توانید موتور پرده برقی کناررو را کنترل کنید تا نور بیشتری وارد ساختمان شود. به این ترتیب وجود موتور پرده برقی کناررو به معنای بهره وری بهتر از نور طبیعی و کاهش هزینه های انرژی است. پس از نصب پرده برقی کناررو هوشمند می توانید شاهد کاهش هزینه های قبوض برق باشید.

ادغام موتور پرده برقی کناررو هوشمند با سیستم های هوشمند دیگر

انواع موتور پرده برقی با دیگر سیستم های هوشمند مثل سیستم روشنایی ادغام می شوند. همه این سیستم های هوشمند در یک زمان مشخص متناسب با نیاز شما به صورت خودکار کنترل می شوند. این قابلیت یکپارچه سازی انواع موتور پرده برقی با دیگر سیستم هاست. این ویژگی بر قیمت موتور پرده برقی اثر می گذارد. به طور کلی می توانید انواع موتور پرده برقی را در شکل ها و حالت های مختلف تنظیم کنید تا به صورت خودکار باز و بسته شوند.



Download Area Find store