محصولات اورویبو

سنسور هوشمند دود

سنسور دود هوشمند اورویبو | Orvibo در سقف و یا دیوار به وسیله پیچ نصب می گردد. در صورتیکه دود در محلی جمع شود روزنه های موجود در این سنسور دود بسته شده و چراغ آن روشن می شود و به گوشی شما اطلاع داده می شود که دود در اتاق جمع شده است. بدین گونه کاربر از وقوع آتش سوزی در منزل یا محل کار از راه دور متوجه می گردد.

سنسور دود اورویبو در رده دتکتورهای دود بیسیم طبقه بندی می شود که در هنگام آتش سوزی و وجود دود در محیط از طریق گوشی همراه به شما اطلاع داده می شود. همچنین در هنگام وجود دود در محیط این سنسور هوشمند به صدا در می آید.

امتیاز محصول 0

0

مشخصات فنی :

مدل :

SF30

برند :

ORVIBO

نوع :

بی سیم(اتصال)

پارامترهای قابل اندازه گیری :

تشخیص دود

ارتباطات :

Zigbee

رنج مسافت ارتباط (m) :

≤80 متر

منبع تغذیه :

جریان مستقیم

محل نصب :

سقفی(مدل)

ولتاژ (v) :

3V (CR123A battery)

جریان (mA) :

30mA

ابعاد کلی طول*عرض*ارتفاع (mm) :

90*37mm

میزان رطوبت (%) :

95% RH

دمای کارکرد (°C) :

-10 ℃ ~ + 55 ℃

گروه رنگی :

سفید(رنگ)

پشتیبانی و خدمات پس از فروش :

حمل نصب

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید

سنسور دود ORVIBO


سنسور دود ORVIBO یکی از محصولات هوشمند برند اورویبو است که برای پیشگیری از آتش‌سوزی طراحی شده است. کارکرد سنسورهای دود به این شکل است که با تشخیص دود برخاسته از آتش، با به صدا درآوردن زنگ هشدار، به ساکنان یک ساختمان اعلام خطر می‌کنند. انرژی سنسور مونواکسیدکربن اورویبو با استفاده از برق یا باتری تامین می‌شود. سنسورهای دود برقی باید به سیستم برق ساختمان وصل شوند. این سنسورها در زمان قطع برق نمی‌توانند به هنگام خطر آتش‌سوزی به ساکنان یک سازه هشدار دهند. اما از برتری‌های سنسورهای باتری‌خور این است که همیشه فعال هستند و قطع برق نمی‌تواند آنها را از کار بیندازد.

با ما در نگاهی به ویژگی‌های سنسورهای دود اورویبو همراه باشید.

سنسور دود اورویبو

سنسور دود اورویبو ابزاری الکترونیک است که با تشخیص دود جمع‌شده در محیط، ساکنان سازه را خبر می‌کند. این سنسور بر روی دیوار یا سقف سازه مورد نظر نصب می‌شود و از راه پروتکل زیگبی به کنترل‌کننده مرکزی اورویبو متصل می‌شود. برای برقراری ارتباط بین شما و تجهیزات خانه هوشمند اورویبو، شما باید اپلیکیشن HomeMate را بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید. پس از آن در زمان خطر، سنسورهای دود ORVIBO پیامی بر روی گوشی هوشمند یا تبلت شما می‌فرستند و شما را از وجود خطر آگاه می‌کنند.

سنسورهای دود به آژیری هم متصل می‌شوند که در زمان پخش دود به صدا درمی‌آیند و ساکنان ساختمان را از وقوع خطر آگاه می‌کنند. صدای آژیر سنسورهای دود اورویبو به‌اندازه‌ای بلند است تا همه ساکنان سازه را از اتفاقی ناگوار آگاه سازد و آنها را وادار به انجام پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از وقوع یا گسترش آتش‌سوزی کند.

چرا باید سنسور دود ORVIBO را در ساختمان خود نصب کنیم؟

سنسور دود اورویبو ابزاری هوشمند برای جلوگیری از خطر آتش‌سوزی در ساختمان شما است. در موارد بسیاری پیش آمده که ساکنان یک سازه به‌دلیل خبردار شدن دیرهنگام از آتش‌سوزی در ساختمان خود، اموال و حتی جان خود را از دست داده‌اند. دود سمی حاصل از آتش‌سوزی بسیار خطرناک است و اگر ساکنان یک سازه در خواب باشند، می‌تواند منجر به خفگی و مرگ آنها شود.

سنسورهای دود کمک می‌کنند تا پیش از آنکه دود سمی آتش‌سوزی باعث خفگی ساکنان سازه شود، آنها را خبردار کند. صدای زنگ هشدار سنسورهای دود اورویبو 85 دسی بل است. این صدا می‌تواند علاوه بر آگاه ساختن افراد ساکن ساختمان، افرادی که در خواب هستند را هم بیدار کند و به آنها هشدار دهد.

البته سنسور دود اورویبو تنها آژیر خطر ساختمان را به صدا درنمی‌آورد. سنسورهای هوشمند اورویبو با استفاده از امواج وای فای با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کنند. به این ترتیب با فرستادن یک پیام، شما را در هرکجای دنیا که باشید، از وجود خطری در خانه یا محل کارتان باخبر می‌کنند.

برتری‌های استفاده از سنسور دود اورویبو

 سنسورهای دود اورویبو از دارایی شما در برابر خطر آتش‌سوزی نگهداری می‌کنند.

 این سنسورها با تشخیص به‌موقع دود در ساختمان، ساکنان را از تنفس گازهای سمی آگاه می‌سازند و افراد را از خطر خفگی دور نگه می‌دارند.

 نصب و راه‌اندازی این سنسورها آسان است.

 با مدد از گوشی هوشمند خود، در هر زمان و هر مکان می‌توانید سنسور دود ORVIBO را کنترل کنید و از ایمنی ساختمان خود مطمئن شوید.

 سنسور دود اورویبو با باتری کار می‌کند و مصرف پایین باتری آن از برتری‌های این محصول است. همچنین در زمانی که باتری در حال خالی شدن است، پیامی به گوشی هوشمند شما می‌فرستد و شما را از این مسئله آگاه می‌سازد.

سنسور های محیطی اورویبو از دیگر محصولات پرکاربرد اورویبو می باشد.

ویژگی‌های سنسور دود اورویبو

* سنسورهای دود اورویبو ظاهر زیبایی دارند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند.

* همان‌گونه که اشاره شد، سنسورهای دود اورویبو از سیستم زیگبی برای ارتباط بین اجزای مختلف خانه هوشمند اورویبو استفاده می‌کنند. پروتکل زیگبی ZIGBEE سیستمی شبیه بلوتوث است که تجهیزات هوشمند اورویبو را با هم مرتبط می‌سازد.

* دمای قابل‌تحمل برای سنسور دود اورویبو بین منفی 10 تا 50 درجه سانتی‌گراد است و تا 90 درصد رطوبت محیط را هم می‌تواند تحمل کند.

* در زمان خطر، آژیر این سنسورها که در سازه شما نصب می‌شوند به صدا درمی‌آیند. قدرت صدای سنسور دود ORVIBO 85 دسی بل است.

روش عملکرد سنسور دود ORVIBO

در زمان خطر، یعنی هنگامی که خطر دود و آتش‌سوزی به‌وسیله این سنسورها تشخیص داده شوند، نشانگر LED آنها به‌رنگ قرمز چشمک‌زن در‌می‌آید. همچنین آژیرهای خانه با صدای 85 دسی بل به صدا درمی‌آیند و شما را حتی اگر در خواب باشید، از خطر آگاه می‌کنند. از طرف دیگر، هشداری هم برای گوشی یا تبلت هوشمند شما فرستاده می‌شود و شما را از وجود دود یا آتش در ساختمان باخبر می‌سازد.

نکته‌های مهم درباره استفاده از سنسور دود ORVIBO

* سنسور دود اورویبو را در نزدیکی در یا پنجره نصب نکنید تا جریان هوا خللی در کارکرد آن به وجود نیاورد.

* سنسور دود اورویبو نیازی به سیم‌کشی برق ندارد و عملکرد آن با باتری است. این سنسور به صورت بی‌سیم، و با مدد از سیستم زیگبی به هاب مرکزی اورویبو وصل می‌شود و شما را از وقوع خطر باخبر می‌کند. از برتری‌های سنسورهای بی‌سیم آن است که در زمان قطع برق نیز کارکرد خود را حفظ می‌کنند.

* سنسورهای دود اورویبو در زمانی که باتری آنها رو به تمام شدن است، هشداری به گوشی شما می‌فرستند. توجه داشته باشید باتری‌های سنسور دود اورویبو را به‌موقع عوض کنید تا خطری خانه یا محل کار شما را تهدید نکند.

* با نصب شیر هوشمند گاز در ساختمان خود و ارتباط آن با سنسور دود ORVIBO می‌توانید کارکرد قطع گاز در زمان خطر آتش‌سوزی را هم فعال کنید.

* از تعداد کافی سنسور دود در ساختمان مورد نظر خود استفاده کنید تا سنسورها بهترین عملکرد را داشته باشند و شما را به‌موقع از خطر آتش سوزی آگاه کنند.

* هر چند وقت یک بار سنسورهای دود را آزمایش کنید و از عملکرد درست آنها مطمئن شوید.

* دستِ‌کم سالی یک بار حسگر دود اورویبو را تمیز کنید و گردوغبار و دوده‌های آن را پاک کنید.

سخن پایانی:

زندگی مدرن امروزه با دغدغه‌های بسیار و زمان کمی که برای همه افراد گذاشته، نیازمند دقت و مراقبت بیشتر است. با هوشمندسازی تجهیزات زندگی می‌توان زندگی راحت‌تری داشت و از خطرهای احتمالی در یک سازه آگاه شد. سنسور دود ORVIBO نیز یکی از همین تجهیزات است که نصب آن شما را از خطر آتش‌سوزی باخبر می‌سازد و از جان و دارایی شما در برابر آتش محافظت می‌کند. برای خرید سنسورهای دود اورویبو با ما تماس بگیرید.





Download Area Find store