محصولات اورویبو

ZigBee RGB Relay

رله RGB هوشمند Orvibo یا Orvibo ZigBee RGB Relay برای تغییر رنگ لامپ های RGB استفاده می شود و به دلیل اینکه تحت شبکه زیگبی فعالیت می کند با استفاده از تلفن همراه و یا سناریوهای مد نظر کاربر قابلیت تغییر دادن رنگ نور محیط را دارا است.

امتیاز محصول 0

0

مشخصات فنی :

مدل :

RL804CZB

برند :

ORVIBO

منبع تغذیه :

DC12V&DC24V

حداکثر جریان بار :

20A

فرکانس عملکرد :

2.4GHz

توان انتقال بی سیم :

20dBm

مصرف برق استاتیک :

<0.1W

حساسیت دریافت بی سیم :

≥-90dBm

پروتکل :

ZigBee HA

حالت شبکه :

ZigBee automatic networking

رمز گذاری :

AES128

مسافت :

نامحدود

ابعاد :

70*70*23mm(L*W*H)

درجه رطوبت کارکرد (%) :

≤80%

دمای کارکرد (°C) :

-20~60°C

گروه رنگی :

سفید(رنگ)

پشتیبانی و خدمات پس از فروش :

حمل نصب

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید

رله و سیستم مرکزی orvibo

رله و سیستم مرکزی اورویبو

استفاده از رله‌ها در بخش‌های مختلف صنایع برق یک امر طبیعی و بسیار کاربردی است. در خیلی از ساختمان‌ها هم برای اجرای هوشمندسازی ساختمان از انواع رله استفاده می‌شود. طی سال‌های اخیر نیاز به هوشمندسازی خانه‌ها و لوازم خانگی باعث شده تا سیستم برق منازل هم هوشمند شوند. یکی از تجهیزاتی که در این بین نیاز اساسی به هوشمند شدن دارند رله‌ها هستند. رله هوشمند می‌تواند به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده برق لوازم خانگی را روشن یا خاموش کند. این قابلیت در زندگی امرزوی بسیار کاربردی است که موجب گسترش این نوع از رله‌ها شده است. رله و سیستم مرکزی اورویبو یکی از محصولات پر طرفدار در باز هوشمندسازی منازل است که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

استیکر هوشمند سناریو orvibo از دیگر محصولات هوشمندسازی است.

رله و سیستم مرکزی اورویبو چیست و چه کاربردی دارد؟ همانطور که از نام آن مشخص است، با استفاده از رله می توانید دستگاه های مختلف را کنترل کنید. انواع سیستم های هوشمند در ساختمان با استفاده از یک سیستم مرکزی کنترل می شوند. برای تجهیز یک ساختمان هوشمند، با دستگاه های مختلفی رو به رو می شوید. هر یک از این دستگاه ها به نوعی در زندگی روزمره به شما کمک می کنند. آن ها ساخته شده اند تا زندگی روزمره را برای شما راحت تر کنند. هر شرکت تولید کننده دستگاه های هوشمند، محصولات مختلفی را ارائه می کند. شرکت اورویبو هم یکی از همین تولید کنندگان است. این شرکت محصولات متنوعی را ارائه می کند تا هر کسی متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه محصول خود را پیدا کند. برای اینکه هر یک از این سیستم ها را پیاده سازی کنید، به یک سیستم مرکزی برای کنترل آن ها نیاز دارید. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره یکی از این سیستم های مرکزی، کاربرد آن و اهمیت ساختمان هوشمند با تجهیز آن توسط رله و سیستم مرکزی اورویبو صحبت کنیم. اگر قصد تجهیز ساختمان را داشته باشید، این مقاله برای شماست.

آشنایی با برند اوربیو

برند اوربیو یکی از معروف‌ترین برندهای تجهیرات ساختمان در کشور چین است که طی فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته در سرتاسر دنیا داشته است توانسته اعتبار زیادی را کسب کند. دلیل این امر هم کیفیت بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب آن است. محصولات اوربیو از طراحی بی‌نظیری برخوردار هستند که همین امر موجب شده تا زیبایی و کاربردی محصول هم زمان حفظ شود. نصب و استفاده ساده از تجهیزات این محصول دیگر دلیل محبوبیت این برند است. این شرکت یکی از اعضای ZigBee Alliance است و شعار همیشگی آن بهبود محیط زندگی و شیوه زندگی برای کاربران خود است.

یکی از بهترین روش‌های هوشمندسازی منازل در بازار ایران استفاده از محصولات برند اوربیو است. استفاده و نصب راحت یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق است. سیستم هوشمندسازی این برند به صورت بی‌سیم است و توانایی شبکه شدن را دارد. یعنی تجهیرات و بخش‌های مهم با یکدیگر به‌طور کامل در ارتباط هستند. این ارتباط باعث می‌شود که خدمات‌رسانی به کاربر به مراتب در جایگاه بهتری قرار بگیرد. سازگاری این تجهیرات با سایر ادوات و لوارم برقی باعث شده تا محدوده کاربرد این محصولات افزایش پیدا کند.

سایر محصولات برند اوربیو

• کلید و پریز هوشمند اورویبو

• سنسورهای امنیتی

• سنسور های گاز

• سنسور های محیطی

• کنترل ورودی

• کنترل پرده

• حسگر نشت آب

• رله و سیستم مرکزی

قابلیت های رله و سیستم مرکزی اورویبو

اتصال لوازم و بخش‌های برقی منزل به یکدیگر و همچنین کنترل آن‌ها از راه دور به وسیله اینترنت می‌تواند یک راه حل عالی برای افرادی باشد که نیاز دارند اوضاع و محیط منزل خود را از راه دور (سرکار، مسافرت و ...) کنترل کنند. در این روش حتی وسایلی که هوشمند نیستند هم از طریق اپ موبایل کنترل شده و کاربر می‌تواند آن‌ها را خاموش یا روشن کند. رله و سیستم مرکزی اورویبو چنین قابلیتی را دارد.

رله و سیستم مرکزی اورویبو تحت پروتکل ایمن و پر سرعت ZigBee کار می‌کند که برای کنترل‌ بخش‌های مختلفی در منزل مانند موتورهای پرده، موتورهای استخر، پنجره برقی، درب گاراژ و شیرهای برقی برای آبیاری باغ ها و ... طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این وسیله کاربران می‌توانند 3 دستگاه مختلف را کنترل کنند. این کنترل به وسیله اپلیکیشن ORVIBO HOME که بر روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود به سادگی امکان‌پذیر است.دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند همه بخش ها را هدایت می کند.

کاربران به سادگی می‌توانند برنامه دلخواه خود را به رله و سیستم مرکزی orvibo بدهند. کافی است که نیازها و خواسته‌های خود را به خوبی بشناسید و بخواهید که آن‌ها را توسط رله و سیستم مرکزی اورویو اجرا کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید طبق یک برنامه از پیش تعریف شده در زمان و تاریخ معین یک وسیله مانند موتور استخر را روشن کنید تا همه چیز در زمان مناسب و دلخواه شما برای استفاده آماده باشد.

از رله و سیستم مرکزی orvibo می‌توان در سه حالت مختلف ولتاژ بالا، ولتاژ پایین و برق(قطع و وصل) کار که گستردگی عمل‌کرد این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد. همان طور که گفته شد در این رله از شبکه ارتباطی ZigBee استفاده شده است. این موضوع باعث می‌شود که داده‌ها در این سیستم از ایمنی بالایی برخوردار باشند و در صورت قطع شدن برق نیاز نیست که دوباره به شبکه دسترسی وجود داشته باشد.

برای آشنایی با کیت امنیتی ORVIBO به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

مشخصات رله و سیستم مرکزی orvibo

• این محول در اندازه 70*70*23mm(L*W*H) در بازار ارائه می‌شود.

• برای راه‌اندازی رله و سیستم مرکزی orvibo نیاز به یک منبع تغذیه برق با ولتاژ 100 تا 240 ولت دارید. همچنین فرکانس کاری این دستگاه چیزی بین 50 تا 60 هرتز یا همان برق شهر است.

• حدکثر جریان مورد نیاز رله و سیستم مرکزی orvibo 1 آمپر در هر حلقه است.

• فرکانس کاری رله و سیستم مرکزی orvibo چیزی معادل 2.4 گیگاهرتز است.

• قدرت انتقال دیتا در رله و سیستم مرکزی orvibo چیزی معادل 20 dBm است.

• میزان توان مصرفی در رله و سیستم مرکزی orvibo چیزی معادل 1 وات است.

• حساسیت دریافت دیتا در این سیستم بی‌سیم چیزی معادل 90 dBm است.

• در رله و سیستم مرکزی orvibo از پرتکل ارتباطی ZigBee استفاده شده است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

• حالت شبکه ZigBee در این سیستم به صورت خودکار است.

• در این سیستم از رمز نگاری AES128 استفاده شده است.

• فاصله کاری در این سیستم 100 متر در فضای باز است.

• دمای کاری رله و سیستم مرکزی orvibo چیزی بین 20 تا 60 درج سانتی‌گراد است.

• رله و سیستم مرکزی orvibo می‌تواند تا رطوبت 80 درصد به کار خود ادامه دهد.

• در بسته‌بندی این رله شما می‌توانید پیچ، سیم و راهنمای کاربر را هم مشاهده کنید.

• برای این‌که سیستم رله کارآمدتر شود از یک سری دستگاه‌ها یمیانی برای انتقال دیتا پ برقراری ارتباط بین بین دستگاه‌های نزدیک و دورتر استفاده می‌شود. به این شکل ارتباط شبکه با دستگاه‌ها در نقطه دورتر هم با کیفیت خواهد بود.

خرید رله و سیستم مرکزی اورویبو

در صورتی که تصمیم دارید منزل خود را هوشمندسازی کنید استفاده از تجهیزات رله و سیستم مرکزی اورویبو یک پیشنهاد و توصیه بسیار عالی است. این سیستم در حال حاضر یکی از بهترین سیستم هوشمندسازی منازل در سرتاسر کشور است اما دقت داشته باشید که آن را از مراکز معتبر فروش خرید کنید.

سخن آخر

از رله و سیستم مرکزی اورویبو می‌توانید در مکان‌های مختلفی استفاده کنید. علاوه بر خانه و منزل در محیط‌های اداری یا هتل‌ها هم استفاده از این تجهیزات امکان‌پذیر است. همچنین می‌توان از این تجهیزات در مکان‌ها وسالن‌ها ورزشی مانند استخر، باشگاه بدنسازی، سالن فوتسال و ... هم استفاده کرد. گستردگی بالای کاربرد این رله باعث طرفداران بسیاری را پیدا کند. اما در هنگام خرید و همچنین نصب ان دقت بالایی را به خرج دهید تا بیشترین بازدهی را به دست آورید.

رله و سیستم مرکزی اورویبو چیست؟

رله و سیستم مرکزی اورویبو هم در خانه ها و هم در ساختمان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه از رله استفاده کنید، باید آن را روی مدار های الکتریکی نصب کنید. پس از آن می توانید دستگاه های هوشمند مختلف را به رله و سیستم مرکزی orvibo متصل کنید. در واقع رله یکی از پایه ها و بنیاد های سیستم های هوشمند است. سیستم خودکار دستگاه های هوشمند توسط رله و سیستم مرکزی صورت می گیرد. استفاده از رله بسیار راحت است و هر کسی می تواند از آن بهره ببرد. حافظه داخلی موجود در رله و سیستم مرکزی قابل ارتقا و افزایش است. برای نصب و استفاده از رله و سیستم مرکزی به جای زیادی نیاز ندارید. همه اطلاعات سیستم های هوشمند و عملکرد آن ها از طریق رله و سیستم مرکزی ثبت و ضبط می شود. به صورت ساده تر رله و سیستم مرکزی اورویبو وظیفه کنترل برق رسانی به دستگاه های هوشمند را دارد. شما می توانید با استفاده از رله و سیستم مرکزی هوشمند، دستگاه ها را از راه دور کنترل کنید. در واقع در هر جایی که باشید، کنترل دستگاه های هوشمند راحت می شود. برای این کار باید رله و سیستم مرکزی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید. با استفاده از رله و سیستم مرکزی orvibo می توانید سیستم های هوشمند زیر را کنترل کنید.

هاب هوشمند اورویبو از دیگر محصولات اورویبو می باشد.

کنترل موتور پرده با رله و سیستم مرکزی اورویبو

موتور پرده یکی از سیستم هایی است که با استفاده از رله و سیستم مرکزی orvibo قابل کنترل است. با استفاده از موتور پرده می توانید به زندگی خود نظم دهید. با تعریف کردن سناریو های معین برای باز و بسته شدن پرده ها می توانید کار خود را راحت تر کنید. این موتور های پرده به صورت خودکار باز و بسته می شوند. مدل های موتور پرده متنوع است. این تنوع شامل جنس پارچه، جهت حرکت و نحوه باز و بسته شدن آن می شود. استفاده از موتور پرده برای شما مزایای زیادی به همراه می آورد.

برای آشنایی با سنسور حرکتی ORVIBO به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

کنترل درب پارکینگ با رله و سیستم مرکزی orvibo

یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان، پارکینگ آن است. درب پارکینگ هوشمند به شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این درب به صورت خودکار و با استفاده از ریموت باز و بسته می شود. برای اینکه کنترل این درب راحت تر شود، می توانید از رله و سیستم مرکزی orvibo استفاده کنید.

سیستم روشنایی و کنترل آن با رله و سیستم مرکزی اورویبو

سیستم روشنایی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین سیستم های هوشمند به حساب می آید. روشنایی هوشمند مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. شما می توانید با تعریف کردن یک سناریو، سیستم روشنایی را در ساعات مشخصی روشن یا خاموش کنید. استفاده از این سیستم هوشمند به کاهش هزینه های انرژی هم کمک می کند. با استفاده از رله و سیستم مرکزی orvibo می توانید به راحتی سیستم روشنایی را تحت کنترل قرار دهید.

کنترل تهویه مطبوع و گرمایشی با استفاده از رله و سیستم مرکزی orvibo

هوای داخل ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. هم کیفیت هوا و هم دمای هوای داخلی با استفاده از سیستم های تهویه و گرمایشی/سرمایشی کنترل می شوند. در صورتی که این دستگاه ها را به رله و سیستم مرکزی orvibo متصل کنید، استفاده و کنترل آن ها راحت تر هم می شود. شما می توانید با اتصال گوشی به این سیستم ها دستگاه های تهویه مطبوع را خیلی راحت تر و کاملا از راه دور کنترل کنید.

در یک ساختمان هوشمند ساکنین، از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد. از همین رو است که بسیار از افراد استفاده از دستگاه های هوشمند را ترجیح می دهند. به طور کلی راحتی و رفاه در یک ساختمان هوشمند بسیار بیشتر است. ارزش یک ساختمان با نصب دستگاه های هوشمند در بخش های مختلف آن، افزایش پیدا می کند. در صورتی که قصد فروش یا اجاره ساختمان را داشته باشید، نصب و استفاده از انواع تجهیزات هوشمند از جمله رله و سیستم مرکزی orvibo بسیار هوشمندانه خواهد بود. شما می توانید با استفاده از دستگاه های هوشمند در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید. پس از این که این دستگاه ها را در ساختمان پیاده سازی کردید، متوجه تاثیر آن بر زندگی روزمره و هزینه های خود خواهید شد. به یاد داشته باشید که فرایند انتخاب، خرید و نصب این سیستم های هوشمند بسیار اهمیت دارد. از همین رو باید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. شما می توانید پس از نصب رله و سیستم مرکزی اورویبو در کنار دستگاه های هوشمند دیگر، استفاده از آن ها را راحت تر کنید. رله و سیستم مرکزی اورویبو به انواع دستگاه های هوشمند وصل می شوند و در کنترل آن ها به شما کمک می کنند.


Download Area Find store